domingo, noviembre 03, 2013

ODA A DAVID FERRER

"Love Is Strong", THE ROLLING STONES

Guerrero paciente que corres
de la retaguardia hacia el frente
con el ardor como resorte;
gladiador que blandes la diestra
hasta cortar el Sol en partes;
amante tenaz de la pugna
-le arrancaste el pelo a Agassi
con apenas los veintiuno,
mordiste a Nadal varias veces-;
tiburón en tu mar humilde;
pequeño triunfo grande; grande
David desmontando a Goliat
tan callando, tan silencioso,
con hambre de guerra, tanta hambre.



7 comentarios:

dEsoRdeN dijo...

Y además, es culer... :)

yo, la reina roja dijo...

Ah, ¿sí? Mi padre diría que su defecto. Yo no me meto en fútbol... :)

dEsoRdeN dijo...

pero es que tu padre es muy merengón, que lo sé yo... XD

yo, la reina roja dijo...

Mon pare és molt valencianista.

dEsoRdeN dijo...

Home, Mestalla ha estat sempre un dels camps més hostils dels que ha visitat el Barça! (fins i tot més que el Bernabeu)

yo, la reina roja dijo...

Ja, recorde que has parlat d'això. Em sap greu la hostilitat d'alguns valencians. Però tots no som "mongolians". ;)

dEsoRdeN dijo...

per aquí també tenim molts mongolians; però molta bona gent també; i després estem els bitxos raros... XD